آقاجون دلم میگیره روزای جمعه همیشه - دو راهی بین الحرمین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقاجون دلم میگیره روزای جمعه همیشه  

آقاجون دلم میگیره روزای جمعه همیشه
برای دوای دردم میخونم ندبه همیشه
آقاجون ارباب مایی سرور دلای مایی
چه میشه یه شب برای رو سیاه دعا نمایی
تا میگن آقا غریبه یاد جمکران می افتم
که باید شام سه شنبه پر کشم سوی حریمش
آقا میشه این دلا رو تو یه روزی ببری
پای صحن و سرای مسجد کوفه ببری
آقاجون دلم هوای حرم حسین گرفته
که دیگه هوای قلبم یاد اصغرو گرفته
آقا جون حرم میخوام من حرم پاک ابالفضل
میشه قسمتم کنی تو ضریح پاک ابالفضل
می دونم دلم سیاهه میدونم گناه سیاش کرد
آقا جون دلم میسوزه انقدر گناه نمودم ...... که دیگه دعای ارباب شامل ماها نمیشه
اگه اون آقا نظر کرد همه ی مارو کرم داد
دیگه هر شب پا میشم من نماز شکرو میخونم
اگه که یه بار فرشته نسیم اشک شما رو
با کبوترای خسته پر کنه فضای مارو
آقا جون دوری چه سخته غم عالمو می دونم
تا بیای چشم انتظارم کی میشه تو رو  ببینم

شعر از: محب محبان حضرت صاحب


توسط: محب الحسین| جمعه 92/5/25 | 12:5 عصر | + | موضوع: | نظر