هفت سین فاطمیه - دو راهی بین الحرمین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفت سین فاطمیه  

سفره ی هفت سین زهرا کامل است


سین اول سرقت باغ فدک
سین دوم سیلی از روی حسد
سین سوم سوختن درب حرم
سین چهارم سوزش ضرب لگد
سین پنجم سینه و مسمار در
سین ششم ساختن تابوت مرگ
سین هفتم شد سفر در شام غم

این سه ماه آخر عمر من است
سین مرگ من سلام بی جواب حیدر است

حیدر کرار من گشته سلامش بی جواب
حرمت مولای من هر دم شکسته در میان کوچه ها


سیلی زهرا میان کوچه ها بادا فدای غربتت
بی جوابی سلام تو شکسته قامتم


من به حال تو دو چشمم خون شده
کاسه ی صبرم علی جان پر شده

یا امیرالمؤمنین اذن جهادم می دهی؟
خنده ی سرد عدو مولا به تو افزون شده

از برای معجرم مولا تو دلواپس مشو
گوش به زنگ اذن تو بهر جهاد آماده ام...

 

شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمة الزهرا (س) بر تمامی شیعیان علی الخصوص امام زمان ارواحنا فداه تسلیت باد!

 

اللهم عجل لولیک الفرج



برچسب‌ها: هفت سینفاطمیهحیدرسلام بی جواب
توسط: محب الحسین| یکشنبه 92/1/4 | 11:47 عصر | + | موضوع: | نظر