خورشید - دو راهی بین الحرمین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید  

سال ها پیش خورشیدی در آسمان طلوع کرد مردم آنچنان در زمین به گناه پرداختند تا ابری که از گناهان ساخته شده بود روی خورشید گرفت وآن خورشید نتوانست نور خود را به زمین برساند الآن قرن هاست که از این ماجرا میگذرد و اهل زمین هنوز نور خورشید راندیده اند آنان که بیش از سایرین به گناه پرداختند می پندارند خورشید غروب کرده ولی مثل این که نمی دانند که این خورشید برای روشن کردن عالم آمده نه برای غروب.
هم اکنون ساکنان این شهر در ظلمت و تاریکی به سر می برند با وجود اینکه خورشید هنوز در آسمان شهرشان پابر جاست.
آری ما همان ساکنان شهری هستیم که جز گناه کردن هیچ گونه کاری انجام نمی دهیم و جز منتظر گذاشتن خورشید کاری دیگر نیاموخته ایم آری ما همان مردمانی هستیم که خورشید را از یاد برده ایم آری ما همان ساکنانی هستیم که در ظلمت به سر می برند همان ساکنانی که ضرر کرده اندهمان ساکنان شهر گناه.
ای مردم اگه آقا الآن نیاد برای نسل های بعد میاد آقا یه روز میاد حیف که ما نباشیم چرا ما اون نسل خوش شانس نباشیم مرگ هر لحظه به ما نزدیک تر می شه اگه ما رو در بر گرفت اگه رفتیم و نموندیم اگه آقایی رو که برامون دعا می کنه گریه می کنه رو ندیدیم اگه... واقعا حیف نیست که آقابین ماست ولی نمی بینیمش واقعا خجالت داره وقتی آقا ما رو می بینه ولی ما اصلا حتی به یادش نیستیم.
تو را جان خدایت ای مسلمان           بکن یاری به این مظلوم دنیا
اللهم عجل لولیک الفرج  
توسط: محب الحسین| یکشنبه 89/7/4 | 2:8 عصر | + | موضوع: | نظر