هزار سال بدون یاد مهدی - دو راهی بین الحرمین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزار سال بدون یاد مهدی  

سلام خوبید من که اصلا خوب نیستم همین الآن از مدرسه میام تاریخ داشتیم تا حالا اصلا متوجه این قضیه نشده بودم اونقدر هیچ حرفی در مورد امام زمان(عج) ننوشته بودند که من فکر می کردم این وقایع قبل از غیبت امام زمان (عج) رخ دادن ولی چند وقته فکرم مشغوله چرا هیچ کی بهیاد اقامون نبوده وقتی فکرشو می کنم که در تمام این سال ها آقامون منتظر بوده و مردم غافلاز یاد آقا بدتر از اون همش به فکر مرزو سرزمین و چه میدونم پول و ثروت و قدرت و ظلم به مردم و ... یعنی آقا تو همه ی این سال ها حظور داشته چرا هیچ کی به یادش هیچ کاری نکرده یا اگه هم کرده تو تاریخ ثبت نشده گاهی هم یک آدم خیلی ... برای به دست گرفتن قدرت بلند میشه ومیگه ( استغفرالله ) من رابط بین مردم و امام زمونم .
خیلی سخته باشی و نبیننت اصلا به یادت نباشن انگار نه انگار که تو هم هستی بین هزاران سال گم بشی و وقتی تاریخ می نویسن حتی یه بار نام تو رو ننویسن برا مددم دعا کنی مؤثر باشه حتی یه بار تاثیر دعاتو ننویسن بدتر از اون همش رو هم بذارن پای شاه و کمک کشور دیگه و ...آقا بمیرم برات بمیرم چه غربت خفه کننده ای خیلی سخته باکدوم یاد و هدف این غربت و تحمل کردی که بجز این قضیه غصه های مادرت زهرا رو قصه ی شام و کوفه و عاشورا و اصغر و دست وعلم و مشک و فرق سر و راس بریده و زهر و غربت اهل بیت مصطفی (ص) رو در تمام این سال ها با خودت کشوندی .
آقا من به جای اون کسایی که براشون دعا کردیو به پای شانس و اقبال بلند خودشون گذاشتن ازت معذرت می خوام واسه اون همه دعا ها کارهایی که برامون انجام می دی صادقانه و عاشقانه تشکر می کنم تا همه ی عالم بفهمند که تو بودی و هستی و خواهی آمد .
اقا این همه سال می گذره این در غیبت نازکتر می شه یا کلفت تر با این همه گناه من آقا یه کسی نیست که بگه تو با این همه ادعایی که داری واسه اقات چی کار کردی ؟ شرمنده اقا هیچی آقا می خوام کاری بکنم تا پای جونم هم هستم ولی نمی دونم چی کار باید بکنم.
نمی خواستم بنویسم این مطلب رو چون وقتی می نویسم دیگه آروم می شم یادم می ره چی بود که بهمم ریخت ولی پیش خودم گفتم که بهتره یک خشم فرو خفتد صد خشم به پا خیزد تا یک خشم بماند آرام فروخفتد بی حاصل...
مهدی جان
مهدی جان الهی که بیای بیای بیای ...
به امید آن روزی که در صفحات تاریخ نوشته شود که الا ای اهل عالم آن گمگشته ی پنهان آمد همان مردی که سال ها در خفا بود همان مردی که پنهان یار ما بود...
اللهم عجل لولیک الفرج
توسط: محب الحسین| یکشنبه 89/7/18 | 1:28 عصر | + | موضوع: | نظر